خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان با اشاره به ظرفیت بسیار خوب این قرارگاه و اقشار مختلف بسیج از آمادگی کامل این قرارگاه برای کمک و مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات و حرمین ائمه معصومین(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۳۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ سیدحسین موسوی در نشستی با مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان سمنان اظهار داشت: عشق و دلدادگی به اهل بیت (ع) یکی از ویژگی های بارز ملت ایران است و این دلدادگی را به خوبی می توان در انجام امور خیرخواهانه و هر کجا نامی از اهل بیت باشد؛ دید.
وی بیان کرد: مردم سمنان نیز همچون دیگر شهرهای استان و کشور همواره پیشگام و پیشرو در مشارکت و کمک به بازسازی عتبات عالیات بوده و هستند.
مسئول قرارگاه تولید سپاه ناحیه سمنان با اشاره به ظرفیت بسیار خوب این قرارگاه و اقشار مختلف بسیج از آمادگی کامل این قرارگاه برای کمک و مشارکت در امر بازسازی حرمین ائمه معصومین(ع) خبر داد.
مرادی حقیقی، مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان سمنان نیز در این نیشت با اشاره به چگونگی کمک های مردمی به این ستاد گفت: علیرغم تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی اما مردم سمنان همواره مشارکتی بینظیر و خوب در امر کمک به بازسازی عتبات عالیات داشته اند.
وی با اشاره به اینکه درب حرمیین عسکریین در سمنان در حال ساخت است، گفت: اقشار مختلف بسیج می توانند ضمن حضور در فضای معنوی این کارگاه شاهد مراحل آمادده سازی این درب باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها