خبرهای داغ:
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی با حضور کشتی‌گیران ۳۱ استان و مناطق اروند، کیش و قشم از امروز چهارشنبه به مدت سه روز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۶۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور در گرگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ رقابت‌های صبح امروز در پنج وزن ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم آغاز شد و در ابتدا مسوولان حاضر در این رقابت‌ها به همراه هیات داوران و برگزاری به تمثال شهدای مدافع حرم و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه‌ انتخابی تیم ملی در حالی به عنوان مهمترین رقابت کشتی آزاد در سال جاری از امروز (چهارشنبه) در سالن آزادی شهر گرگان آغاز شده که حسن یزدانی، کامران قاسم پور، علیرضا سرلک، محمد نخودی، امیرحسین زارع و مجتبی گلیج مدال‌آوران رقابت‌های جهانی نروژ از حضور در رقابت‌های انتخابی در گرگان معاف هستند

سایر کشتی گیران مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی باید در این مسابقات که بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد شرکت نمایند و نفراتی که از این مسابقات معاف نیستند در صورت غیبت از چرخه‌ انتخابی تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد.

همچنین به دلیل اهمیت بسیار بالای این رقابت‌ها سهمیه‌های اضافی برای استان‌های مازندران (۱۰ نفر) ، تهران (۵ نفر) و لرستان (۵ نفر) که در رقابت‌های نروژ نماینده داشته‌اند در نظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، نفرات اول این مسابقات به طور مستقیم راهی رقابت های آسیایی خواهند شد، نفرات دوم و سوم در جام تختی کشتی خواهند گرفت و بقیه نفرات از امکان حضور در رقابت های انتخابی جام تختی برخودار خواهند بود.

گلستان در این رقابت‌ها در قالب ۲ تیم ۲۰ کشتی ‌گیر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها