خبرهای داغ:
طبق تفاهم نامه مشترک سپاه و آبفای شهرستان جهت خدمات رسانی بهتر به مردم روستای چورچوری، مخزن ۱۰۰ مترمکعبی آب و شبکه آبرسانی با سه میلیارد ریال اعتبار شروع به کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۰۸
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج : فرمانده حوزه شهید بهشتی بخش قوشخانه در رابطه با این پروژه آبرسانی افزود : چورچوری منطقه ای محروم در پایین بخش قوشخانه شهرستان شیروان است که حدود 140 خانوار در آن زندگی میکنند و در طول این ماه اخیر از بی آبی رنج میبرند.

عیسی مهربان با بیان اینکه افتتاح مخزن آب شرب و خط انتقال آب روستای چورچوری شهرستان شیروان مشکلات مردم این روستا را رفع می‌کند، خاطرنشان کرد: این مخزن با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی پایگاه شهدای چورچوری و آبفای شهرستان احداث خواهد شد و ظرفیتی بالغ بر 100 مترمکعب دارد و برای آبرسانی به مناطق مختلف روستا، بالغ بر ۱000 متر لوله جای گذاری میشود.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه‌ها و تامین آب شرب پایدار برای روستاها گامی موثر در تحقق شعار عدالت محوری است همچنین علی رغم محدودیت منابع، تحریم و خشکسالی نباید هیچ خدمتی از سپاه و بسیج را با وجود این شرایط در این روستا دریغ کرد .

مهربان در رابطه با اجرای عملیات این پروژه افزود : شروع به کار بتن ریزی حوضچه پروژه مخزن آب روستای چورچوری به همت بسیجیان و معاونت سازندگی پایگاه شهدای چورچوری اقدام پذیرفت ، امیدواریم با کمک خیرین و جهادیان پای کار ، این پروژه نیز برکات خوبی برای مردم این منطقعه داشته باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها