خبرهای داغ:
مدیر کمیته پزشکی هنرمندان آینده نگر تهران خبر داد

غرس نهال بلوط به یاد سردار شهید نهاوندی در کوه‌های دالاهو

نهاوند-مدیر کمیته پزشکی هنرمندان آینده‌نگر تهران گفت: برای اولین بار در کشور از طرف هنرمندان و ورزشکاران کشور به یاد سردار شهید «حیدر سهرابی» درخت شناسنامه‌دار بلوط در کوه‌های دالاهو کرمانشاه کاشته شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۲۳
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مازیار خیشوند اظهار داشت: برای اولین بار در کشور در سالروز عملیات غرورآفرین کربلای ۵  توسط هنرمندان و ورزشکاران یک اصله درخت شناسنامه‌دار بلوط به نام سردار شهید «حیدر سهرابی»، معاون گردان ۱۵۹ قیس ابن مسهر در کوهای دالاهو کرمانشاه کاشته شد.

وی گفت: از این پس با همکاری مراکز فرهنگی و به یاد سرداران و فرماندهان دفاع مقدس و برای معرفی به نسل جوان در نقاط مختلف کشور درختان شناسنامه‌دار کاشته می‌شود.

مدیر کمیته پزشکی هنرمندان آینده‌نگر تهران ابراز داشت: این کار و حرکت فرهنگی در کشور به زودی و در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و با همکاری شهرداری تهران در یک بوستان ۵ هزار اصله درخت به یاد فرماندهان و سرداران شهید و افراد مشهور و تاثیر گذار در جامعه کاشته می‌شود.

وی گفت: این کار با دو هدف اصلی فرهنگی و حفاظت از محیط زیست در کشور انجام می‌شود تا نسل جوان با مقوله دفاع مقدس و حفاظت از منافع ملی بیشتر آشنا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات