خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه گفت: غیرت دینی مردم سبب شکست نقشه‌های آمریکا در برابرملت ایران شده است.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۹۵
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار ویدئو کنفرانسی با مردم قم بیان کردند آمریکا از زمان تشکیل انقلاب اسلامی با انجام اقداماتی نظیر حمله نظامی به طبس، راه اندازی جنگ تحمیلی، حمایت از منافقین و وضع تحریم‌های اقتصادی سعی در شکست جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه همواره نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا با شکست روبه‌رو شده است، افزود: مردم ایران اسلامی با تکیه بر قدرت ایمان و اسلام و با غیرت دینی خود همواره در برابر نقشه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این اسلام ناب است که همواره به ما قدرت می‌دهد و امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا از اسلام سیلی خورده و امروز به برکت اسلام دشمنان نمی‌توانند به خاک و مردم ایران نگاه چپ کنند و باید همواره در مسیر حفظ اسلام تلاش کنیم.

علما با اشاره به ضرورت تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای نسل جدید، بیان کرد: دانشجویان، رسانه‌ها و جریانات سیاسی باید در مسیر در تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای نسل جدید حرکت کنند زیرا همین مبانی اسلامی سبب پیروزی انقلاب اسلامی در زمان‌های گوناگون مانند جنگ تحمیلی شده است.

وی ادامه داد: همین غیرت دینی و مفاهیم اسلامی سبب شد تا خانواده‌ها فرزندان خود را در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام به جبهه‌های نبرد اعزام کنند و حفظ و تقویت این روحیه و غیرت دینی مورد تاکید ام معظم رهبری است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ جمال الثانی و وفات حضرت ام البنین، گفت: روز وفات حضرت ام البنین به نام روز مادران و همسران شهدا نام گذاری شده و همگان وظیفه دارند به خانواده شهدا سر بزنند و از آنان دلجویی کنند زیرا حق بزرگی به گردن همه ملت دارند.

ارسال نظرات