سرپرست فرمانداری نهاوند:       

مهارت آموزی یکی از نقاط قوت کلاس‌های سوادآموزی است

نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در کنار یادگیری سواد، مهارت‌آموزی یکی از نقاط قوت کلاس‌های سوادآموزی است.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۱۹
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در جلسه‌ تجلیل از آموزش‌دهندگان سوادآموزی نهاوند که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از آموزش‌دهندگان سوادآموزی اظهار داشت: اداره سوادآموزی نهاوند در سال‌های اخیر در سطح استان عملکرد درخشانی داشته است و در سال تحصیلی گذشته نیز موفق به کسب رتبه اول استان شد که امیدواریم امسال نیز این موفقیت تکرار شود.

وی افزود: علاوه بر اداره سوادآموزی که زیرمجموعه‌ آموزش وپرورش است، اداره‌ آموزش و پرورش نهاوند در سایر حوزه‌ها همواره در سطح استان همدان جزو برترین‌ها بوده است که جای دارد از سایر پرسنل آموزش و پرورش، در سطح اداره و مدارس تشکر و قدردانی کنم.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به اهمیت بحث سوادآموزی تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر کسانی که در کلاس‌های سوادآموزی شرکت می‌کنند، علاوه بر یادگیری سواد، مهارت‌هایی از جمله خیاطی و قالی‌بافی را نیز یاد می‌گیرند که این امر می‌تواند باعث اشتغالزایی برای سوادآموزان باشد.

وی با بیان اینکه در کنار یادگیری سواد، مهارت‌آموزی یکی از نقاط قوت کلاس‌های سوادآموزی است، تاکید کرد: مجموعه فرمانداری نهاوند از هیچ گونه حمایتی در راستای پیشبرد اهداف اداره سوادآموزی جهت ریشه‌کنی بیسوادی در سطح شهرستان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات