خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
نهاوند-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر تعیین تکلیف آموزش‌دهندگان نهضت در مجلس شورای اسلامی هستیم،گفت: ما همواره از تعیین تلکیف این عزیزان حمایت کرده‌ایم و پیگیر رفع مشکل آنان هستیم.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۶۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شهبازی در مراسم تجلیل از آموزش‌دهندگان سوادآموزی نهاوند اظهار داشت: تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی در ۷ دی ماه ۱۳۵۸ توسط امام راحل (ره)، نقطه عطفی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور بود و به منظور ایجاد فرصت یادگیری برای بزرگسالان، تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری در راستای تحقق اهداف این سازمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در رابطه با تعیین تکلیف نیرو‌هایی که از سال ۹۲ به بعد با اداره نهضت سوادآموزی همکاری کرده‌اند، بحث‌هایی در مجلس شورای اسلامی مطرح است که ما همواره از تعیین تلکیف این عزیزان حمایت کرده‌ایم و پیگیر رفع مشکل آنان هستیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از تمام عوامل آموزش وپرورش نهاوند، تصریح کرد: روند رو به جلو در آموزش وپرورش نهاوند حاکم است و امیدواریم این روند مثبت همچنان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به صورت ویژه پیگیر رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان هستم و به عنوان نمونه، به منظور رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان، علاوه بر ۲۰ آموزشگاهی که قبلا از طریق بنیاد برکت پیگیری شده است، پیگیری لازم برای احداث ۵ آموزشگاه جدید دیگر نیز انجام شده است تا با احداث و بهره‌برداری از این مدارس، بخش مهمی از مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات