خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان:

پروژه آب‌رسانی به ۵۲ روستای تشنه سمنان اجرا می‌شود

مهدی کاشفی از اجرای پروژه آب‌رسانی به ۵۲ روستای استان خبر داد و گفت: برای اجرای طرح ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار منظور شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۹۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه پروژه آب‌رسانی به ۵۲ روستای تشنه استان سمنان اجرا می‌شود، گفت: برای اجرای این طرح که از ۲۷ دی شروع خواهد شد سازمان بسیج سازندگی کشور و شرکت آب و فاضلاب وزارت نیرو نیز همکاری دارند.
وی بابیان اینکه برای این طرح ۷۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است، افزود: در این راستا از تمام ظرفیت گروه‌های مردمی، دهیاری‌ها و امکانات برای رفع محرومیت در نقاط محروم در راستای کمک و خدمت به مردم بهره گرفته می‌شود.
جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان بابیان اینکه هدف از اجرای این گونه اقدامات خدمت خالصانه در راستای حل مشکلات مردم است، ابراز داشت: تنها راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب رفع محرومیت و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود که این مهم برای استان سمنان باقدرت در حال انجام است.
کاشفی بابیان اینکه حرکت روبه‌جلو و پیمودن راه پیشرفت در گروه برطرف شدن مشکلات موجود در روستاها است، تصریح کرد: در قرارگاه سازندگی و رفع محرومیت استان سمنان تلاش شد تا با اجرای طرح‌های آب‌رسانی بتوانیم باری از دوش مردم این مناطق برداریم.
وی افزود: محرومیت‌زدایی از اولویت به مأموریت سپاه و بسیج تبدیل‌شده است لذا نهادینه شدن تفکر و کار جهادی راه حل برون‌رفت از مشکلات و خدمت‌رسانی به نیازمندان می‌داند و برنامه‌های خود را بر این اساس چیدمان می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها