خبرهای داغ:

هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان توزیع شد

فرمانده سپاه شیروان گفت: در دهمین مرحله کمک های مومنانه، هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی با همکاری سپاه، حوزه های مقاومت و پایگاه های مقاومت بین خانوارهای نیازمند این شهرستان خراسان شمالی توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۴۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

 

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: هر کدام از این بسته ها شامل اقلامی نظیر مرغ، برنج، روغن، رب، سویا، ماکارونی و حبوبات است که  در مناطق محروم و بین نیازمندان شناسایی شده شهر توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا و در تمامی شرایط سخت و بحرانی برحسب وظیفه و با هدف خدمت و محرومیت زدایی با افتخار در کنار مردم بوده و خدمات آن با لبیک به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری در میدان‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی و در بحران‌ها بویژه برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا پای کار بوده و هست.

فرمانده سپاه شیروان گفت: با توجه به شرایط کرونا و فشار مضاعفی که بر اقشار کم درآمد جامعه وارد شده بود با عنایت پروردگار و دستور رهبر معظم انقلاب توزیع بسته‌های معیشت به بهانه‌های مختلف در دست اقدام قرار گرفت.

ریحانی افزود: اصلی‌ترین راه‌حل مشکلات مردم مدیریت جهادی است چیزی که در عمق نگاه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موج می‌زد و از درونش می‌جوشید و این تفکر و روحیه جهادی می‌بایست پرورش یابد و به نسل جدید انتقال پیدا کند.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار