خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از پیش‌بینی برای اعزام دو هزار نفر از استان به مناطق جنگی دوران هشت سال دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۷۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

سردار اسماعیل فرجی، ۲۶ دی ماه، در جلسه پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا، اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان به صورت مجازی برگزار شد که این کار با اعزام تیمی از استان برای هماهنگی امور از طریق سامانه «شاد» انجام گرفت.

وی افزود: امسال برابر مقررات و پروتکل‌های بهداشتی بخشی از اردوهای راهیان نور به صورت مجازی و بخشی نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور، تأکید کرد: دشمن جنگ شدید ادراکی و شناختی را علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده و جوانان را مورد هجمه قرار داده است.

سردار فرجی ادامه داد: به همین خاطر نیاز داریم تا جوانانمان را به کربلای ایران ببریم تا با توجه به فضای معنوی حاکم در آنجا، روح آن‌ها صیقل داده شود.

وی خاطر بیان کرد: همه ما در مقابل شهدا و امام شهدا وظایفی را داریم و اگر به این موضوع توجه نکنیم باید در دنیا و آخرت پاسخگوی آن‌ها باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها