خبرهای داغ:

حضور مردم در میدان‌های گوناگون به معنای گله نداشتن نیست

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم ما همواره در میدان و صحنه هستند البته این حضور به معنای نبود گله نیست بلکه برای انجام وظیفه است و مسئولان نیز باید به وظایف خود در برابر مردم عمل کنند.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۴۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در یادواره 608 شهید نظم و امنیت استان خوزستان، اظهار کرد: تلاش حداکثری تا مرز جان دادن، استقامت تا شهادت، مراقبت از حدود الهی و ولایت‌مداری چهار مولفه مهم شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نماد این چهار مولفه‌ است، عنوان کرد: هر فردی که این چهار ویژگی را به صورت کامل داشته باشد، می‌تواند ادعا داشته باشد که مرگ او شهادت خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: مردم ما همواره در میدان و صحنه هستند و به عنوان یار و همراه انقلاب و آرمان‌ها عمل می‌کنند، البته این حضور به معنای نبود گله نیست بلکه برای انجام وظیفه است و مسئولان نیز باید به وظایف خود در برابر مردم عمل کنند.

موسوی‌فرد همچین با اشاره به بحث نام عربی خرمشهر، عنوان کرد: نام عربی شهر خرمشهر، محمره است و مردم عرب و بومی خرمشهر زمانی که با زبان مادری گفت‌وگو می‌کنند از این شهر با عنوان محمره یاد می‌کنند و در زبان فارسی به آن خرمشهر می‌گویند.

وی افزود: روایت اینکه صدام اسم خرمشهر را به محمره تغییر داده، اشتباه است، هر کسی که به این شهر مقاوم محمره بگوید، ضد انقلاب نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار