خبرهای داغ:
دبیر جشنواره عمار در استان خوزستان با بیان اینکه این جشنواره از ۵ تا ۸ بهمن‌ماه در سینما اکسین اهواز برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۵۰ اثر از آثار هنرمندان خوزستانی و منتخب هنرمندان کشوری در قالب این جشنواره نمایش داده خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۶۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

محمد لطفی، دبیر جشنواره عمار در استان خوزستان، در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان، گفت: این جشنواره در استان خوزستان از ۵ تا ۸ بهمن ماه در سینما اکسین اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ اثر از آثار هنرمندان خوزستانی و منتخب هنرمندان کشوری در قالب این جشنواره نمایش داده خواهد شد، افزود: برنامه‌های جانبی جشنواره عمار در استان خوزستان شامل؛ روایت پیشرفت(روایت مجاهدت دانشمندان و شرکت‌های دانش بنیان خوزستان)، روایت عدالت(روایت مجاهدت مطالبه‌گران و عدالت‌خواهان) و پاسداشت ادبیات پایداری استان خوزستان است.

لطفی بیان کرد: همچنین کارگاه‌های آموزشی تخصصی فیلمسازی، گرافیک و ایده‌پردازی که قائل بر نتیجه‌محوری هستند در کنار جشنواره عمار برپا خواهند شد. آثار جشنواره فیلم عمار در تمام استان، از روستاها و شهرهای کوچک گرفته تا جاهایی که صدا و سیمای جمهوری اسلامی نرسیده اما دیش‌های ماهواره رسیده، اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و خانه‌ها می‌توانند آثار این جشنواره را اکران کنند، گفت: جشنواره عمار فقط یک قید دارد و آن هم این است که اگر می‌خواهید فیلمی را ببینید پنج نفر به بالا ببینید که حداقل خانواده برای دیدن فیلم دور هم جمع شوند.

لطفی در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان به اکران فیلم‌های جشنواره عمار می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره یا شماره تماس ۰۹۳۵۳۹۰۱۶۲۰ درخواست خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها