نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان:

ائمه جمعه پناه مردم باشند

زاهدان /نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: مسئولان و ائمه جمعه باید پیگیر حل مشکلات و خواسته‌های مردم باشند و مردم ائمه جمعه را پناهگاه خود بدانند.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۶۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار ائمه جمعه منطقه سیستان گفت: مسئولان و ائمه جمعه باید پیگیر حل مشکلات و خواسته‌های مردم باشند هر چند که حل این معضلات به یکباره ممکن نیست اما باید در حد توان تلاش صورت گیرد و مردم ائمه جمعه را پناهگاه خود بدانند.

وی ادامه داد: در صورت بروز تخلفات باید برخورد جدی تری صورت گرفته و کار در شهرستان و استان پیگیری شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: ابتدا باید مشکلات، اولویت‌بندی و سپس بر اساس فهرست تعیین شده به تدریج به دنبال حل هر مشکل باشیم و نکته مهم در این جهت پیگیری و مطالبه عمومی است که در این صورت مسئولان مجبور به ارائه پاسخ خواهند بود.

وی تاکید کرد: استاندار جدید، جوان، با انگیزه و در فعالیت‌های اقتصادي دارای تخصص است که چنین چیزی عامل امیدواری خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خاطر نشان کرد: یکی از آسیب های جدی در استان عادت به فرهنگ غلط مساعده گیری است که باید در این جهت برنامه ریزی و چرخه تولید در حوزه صنایع و معادن را راه اندازی کنیم.

ارسال نظرات