فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1500طرح عمرانی واقتصادی از سال 98 تاکنون به همت سپاه فتح در مناطق استان عملیاتی شده است.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۱۳
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، همایش افتتاح ۶۴۹ منزل مددجویان کمیته امداد و اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان سپاه و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با اشاره به سفر سردار سلامی فرمانده سپاه انقلاب اسلامی به استان در سال 1398 گفت: در این سفر مصوباتی ابلاغ شد که امروز با عملیاتی شدن این مصوبات در بحث جهیزیه ،آب رسانی، ساخت مسکن و ...شاهد رضایت مندی مردم هستیم.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل با بیان اینکه هم افزایی با ادارات و نهادهای مختلف موضوع مورد نظر سپاه فتح در استان است عنوان کرد: ۷۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار اکنون در استان فعالیت می کنند و از سال ۹۸ بیش از ۱۵۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی را توانسته ایم به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه افزود: ساخت ۴۰ خانه عالم، کتابخانه، ۳۵ طرح ابرسانی، تکمیل ۱۵۰ خانه نیازمندان در سی سخت ، ساخت جامع القران، درمانگاه، ایجاد ۶۰ کیلومتر جاده، ۷ یادمان شهدا و مصلی از جمله کارهایی است که توسط سپاه و گروه های جهادی در کهگیلویه و بویراحمد بعد از سفر سردار سلامی به سرانجام رسیده است.

خرم دل گفت: در بحث اهدای جهیزیه کارهای خوبی انجام شد و در سال ۱۴۰۱ نیز ۳ هزار سری جهیزیه به استان تعلق می گیرد که بین اقشار نیازمند توزیع و این جهیزیه ها به قشر خاصی تعلق ندارد.

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع بسته های مختلف در میان مردم استان گفت: توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی،۳ هزار بسته لوازم التحریر، ۶ هزار بسته ورزشی ، ۱۰۰ سیستم صوتی،۷۰۰ بسته ورزشی فرهنگی،توزیع بیش از یک میلیون ماسک، و توزیع ۳۵۰۰ بسته بهداشتی در میان مردم استان از وظایفی بوده که توانستیم در آن اهتمام و به مردم خدمت کنیم.

خرم دل افزود : ۵۶۱ صندوق قرض الحسنه فعال در استان راه اندازی شده است که تا کنون ۵ هزار فقره وام به مردم پرداخت و بالغ بر ۳ هزار نفر عضو ادارد.

وی با اشاره به فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت : ۵ دهستان تحت پوشش قرارگاه پیشرفت آبادانی است که در جهت محرومیت زدایی کارهایی در آنها در حال انجام است ، تلاش داریم این تعداد را در سال بعد به ۱۴ روستا برسانیم.

این فرمانده نظامی استان با اشاره به اینکه سردار حزنی نگاه ویژه به استان دارند و در نظر داریم ۸ هزار سرویس بهداشتی برای نیازمندان در سال جدید احداث کنیم گفت: در بحث بیماران سرطانی و صعب العلاج نیز فعالیت هایی انجام شده است که تلاش می‌کنیم در سال آینده مبالغ بیشتری را جهت کمک رسانی به مردم استان جذب کنیم .

انتهای پیام

ارسال نظرات