خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از تشکیل ۲۱ کارگروه برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در اهواز خبر داد و گفت: ویژه برنامه های مختلفی برای این دهه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۱۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

حجت الاسلام علیرضا قربانی دوشنبه در اولین نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر که در محل فرمانداری اهواز برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حرکتی باشکوه و عظیم است افزود: دشمن تلاش می‌کند تا از هر طریقی به این حرکت عظیم ضربه بزند.

وی افزود: دشمن با بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی ، معیشتی و تحریم تلاش می کند تا انقلاب اسلامی را در نظر مردم ناکارآمد جلوه دهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان رویکرد دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را یکی از سرفصل های مهم در ایام دهه فجر دانست و گفت: در دفاع از آرمان‌های انقلاب نباید دچار شرم و حیا باشیم ضمن اینکه اگر به آرمان‌های انقلاب عمل می‌کردیم شاید امروز این مشکلات را نداشتیم.

سرپرست فرمانداری اهواز نیز در این نشست گفت:امسال به دلیل کاهش شیوع کرونا و انجام واکسیناسیون، شرایط بهتری برای اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و معنوی ایام دهه فجر فراهم شده است.

مسعود فلاحی گفت: تلاش می کنیم برنامه‌های دهه‌فجر امسال با شکوه بیشتری برگزار شود و از ظرفیت های موجود شهرستان در این راستا استفاده می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا اقتدار انقلاب را به نمایش می‌گذارد افزود: تمامی دست‌ اندرکاران امر باید با برنامه‌ریزی صحیح و فضاسازی مناسب تلاش کنند تا زمینه اجرای برنامه‌ های دهه مبارکه فجر به خوبی فراهم شود.

سرپرست فرمانداری اهواز ضمن تاکید بر شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان گفت: باید برنامه‌ ریزی اصولی در راستای شناساندن ظرفیت‌های انقلاب به نسل نوجوان و جوان صورت گیرد.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی برگرفته از تمام اقشار جامعه است گفت: هماهنگی و هم‌افزایی میان تمام دستگاه‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پاسداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها