خبرهای داغ:
سردار آتانی عنوان کرد: انقلاب را با شاخصه های مردمی خودتان حفظ کنید. این ملت با امام خمینی(ره) و در راه مکتب حسینی و ایستادگی به باور دینی حرکت می کند و ۴۳ سال است که انقلاب خود را حفظ کرده اند.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۶۴
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اولین یادواره ۱۵۲ شهید بخش محمدیه با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و مسئولین شهرستان و بسیجیان مردم شریف و شهید پرور محمدیه برگزار گردید 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص ملت ایران بیان کرد: امام راحل فرمودند؛ "ملت  ایران بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین است ". بی شک ملت ایران به وسعت جغرافیای معنوی ایران، قرارگاه حسین بن علی(ع) را تشکیل دادند و در این قرارگاه، حرم بپا کردند.

ما فرهنگ فاطمی را در انقلاب فاطمی یمان به دنیا عرضه کردیم

وی گفت: امام عزیز در وصیت نامه اش فرمود؛ جان من به فدای مردم عزیز. شهید سلیمانی شهید شاطری و تمامی شهدا نیز جان خود را فدای ملت کردند تا الگویی برای کسانی باشند که در کسوت «مسوول» خدمتگزار مردم بوده و امروز این مسئولین نیز باید جانشان را فدای جان مردم عزیز کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به عدم ثبات انقلاب های گذشته ملت ها افزود: انقلاب را با شاخصه های مردمی خودتان حفظ کنید. این ملت با امام خمینی(ره) و در راه مکتب حسینی و ایستادگی به باور دینی حرکت می کند و ۴۳ سال است که انقلاب خود را حفظ کرده اند.

مقام ارشد نظامی استان با اشاره به عدم سازش با مستکبران از سوی رهبران ایران عنوان کرد: رهبران ایران به مستکبران نامه نوشتند، نه نامه فدایت شوم بلکه امام راحل(ره) به شوروی نامه هشدار نسبت به مرگ کمونیسم نوشت و امام خامنه ای در سال های ۹۳ و ۹۴ به جوانان اروپایی نامه نوشت که نظام سرمایه داری به موزه می رود.

سردار آتانی اظهار کرد: امام خمینی(ره) به جوانان، برای شکل گیری انقلاب و برای مقابله در جنگ هشت ساله ایمان داشت و امروز نیز مقام معظم رهبری به جوانان برای ساختن ایرانی آباد ایمان دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها