مسئول معاونت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه بابلسر خبرداد:
مسئول معاونت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه بابلسر از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۸۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در بابلسر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه بابلسر، جلسه هم اندیشی مسئولان هیئت‌های ورزشی بسیج شهرستان بابلسر با مدیران تربیت بدنی حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه برگزار شد.

 حسن شهرستانی مسئول معاونت تربیت‌بدنی و ورزش سپاه ناحیه بابلسر، درباره اهداف برگزاری این جلسه گفت:این جلسه با هدف ایجاد رویکرد تعاملی هرچه بهتر و بیشتر مدیران تربیت بدنی حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان بابلسر با روسای هیئت‌های ورزشی بسیج شهرستان جهت ارتقای سلامت ورزشکاران و افزایش شور و نشاط میان بسیجیان و آحاد جامعه برگزار گردید.

شهرستانی  افزود:مدیران تربیت بدنی حوزه‌های مقاومت بسیج و روسای هیات‌های ورزشی بسیج شهرستان بابلسر، مسائل و مشکلات، اقدامات انجام شده و عملکرد مربوط به حوزه مسئولیت خودشان را بیان کرده و برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی خود در دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ را اعلام نمودند و تصمیم گرفته شد که پایگاه مقاومت بسیج محلات شهرستان هر چه سریعتر بسیجیان ورزشکار خود در رشته‌های مختلف ورزشی را سازماندهی نمایند.

مسئول معاونت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه بابلسر به تدارک این معاونت برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان خبر داد و گفت:برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های: فوتسال، کشتی، رزمی و تکواندو ویژه آقایان و رشته‌های تیراندازی با تفنگ بادی و تیر و کمان ویژه بانوان، برگزاری همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی در سینما شقایق بابلسر و برگزاری مانور قایقرانی در رودخانه بابلرود توسط هیئت قایقرانی بسیج سپاه بابلسر از برنامه‌های ورزشی تربیت بدنی سپاه شهرستان در دهه فجر می‌باشد.

شهرستانی در خاتمه از اعضای حاضر در جلسه خواست تا نسبت به بارگذاری مطالب و موضوعات ورزشی در گروه ایجاد شده در فضای مجازی توسط تربیت بدنی سپاه بابلسر، فعالیت خود را بیشتر کنند و پیگیری لازم را به عمل آورند.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در بابلسر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها