خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: به دلیل بارندگی در محورهایی شهرستان های نهبندان ، سربیشه و درمیان جاده ها لغزنده است.
کد خبر: ۹۴۰۸۳۴۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: به دلیل بارندگی در  محورهایی شهرستان های نهبندان ، سربیشه و درمیان جاده ها لغزنده است.

 

وی تأکید کرد: رانندگان با احتیاط و با سرعت مطمئنه حرکت کنند و رعایت فاصله طولی مناسب با وسایل نقلیه جلویی را داشته باشند.

 

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۱۵۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک

 

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید غلامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از سواری پژو، ۱۵۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سردار فرشید با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌‌شود، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

كاميون حامل مرغ زنده قاچاق در"بيرجند" متوقف شد

 

سرهنگ علیرضا فولادی فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند‌ اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه"مرک" شهرستان بيرجند در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و طيور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهاي مواصلاتي به یک كاميون باري مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگي مقام قضائي در بازرسی از كاميون 2 هزار و 200 قطعه مرغ قاچاق كه فاقد مجوز بهداشتي بود كشف کردند كه ارزش ريالي طيور قاچاق كشف شده بنا بر نظريه كارشناسان مربوطه بالغ بر 660 ميليون ريال برآورد شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بيرجند افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگير كردند که متهم دستگير شده به همراه پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

 

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها