معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حوادث اخیر استان واکنش نشان داد و از دستگاه های فرهنگی استان خواست تا پای کار بیایند.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۰۴
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ، سید جواد هاشمی مهر در نشست کارگروه امور بانوان گفت: در نشست گذشته مصوب شد نمایشگاه حجاب و عفاف برگزار شود با ادارات هم مکاتبه شد اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف گفت: در نتیجه غفلت متولیان شاهد فرهنگ غربی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم که اثرات نامطلوبی داشته است.

هاشمی بیان کرد: نزاع‌های اخیر تبعات بدی برای استان داشت، متولیان و دستگاه‌های فرهنگی به جای اینکه در این خصوص چاره‌اندیشی کنند خود را مبرا می‌دانند و دیگران را متهم می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت فضای مجازی و سایت‌های استان گفت: خیلی از سایت‌های خبری و فضای مجازی بچه‌های انقلابی و پای‌بند به انقلاب و نظام هستند اما عده‌ کمی به جای فرهنگ‌سازی اقدام به تشویش ‌اذهان عمومی و پمپاژ ناامیدی می‌کنند‌.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش دشمن همین معرفی الگوهای غربی است، مقام معظم رهبری چند بار تذکر دادند که مراقب شبیه خون فرهنگی باشیم اما غفلت کردیم و به راحتی همه ارزش‌های فرهنگی و دینی به فراموشی سپرده شد.

وی با وارداتی خواندن آسیب‌های اجتماعی گفت: آسیب‌های اجتماعی کنونی در جامعه ماحصل شبیخون فرهنگی است، بنابراین ملزم به معرفی الگوهای فرهنگی به جامعه هستیم.

هاشمی با تاکید بر راه‌اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب بر انجام کارهای بیشتر در حوزه فرهنگی تاکید کرد و افزود: نمایشگاه به بهترین شکل و با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.

هاشمی با تاکید بر رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی گفت: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی جهت برگزاری بهتر این نمایشگاه استفاده شود.

همچنین نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از تولید کنندگان محصولات فرهنگی داخل و خارج استان برای حضور در این نمایشگاه جهت عرضه پوشش‌های اسلامی دعوت به عمل می‌آید.

صداقت خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای زنان به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات