خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان:

جشنواره بین‌المللی «رسام» باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد

رحیمی گفت: جشنواره بین‌المللی «رسام» باید به رسانه‌ پیوست بخورد تا تاثیرگذاری دوچندانی در جامعه داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۷۳
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

«مسلم رحیمی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از پخش حداکثری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در صدا و سیما خبر داد و اظهار داشت: این رخداد بزرگ فرهنگی و هنری باید به یک ظرفیت رسانه‌ای پیوست بخورد که تاثیرگذاری دوچندانی در جامعه داشته باشد.

وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده و جلسات خوبی که با سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و اعضای دبیرخانه جشنواره داشتیم، که همکاری و وحدت رویه مناسبی اتخاذ شد که این رخداد به بهترین شکل ممکن باید رسانه ای شود.

رحیمی گفت: صداوسیما، تریبون نظام و انقلاب است و این جشنواره نیز ویترین آثار هنری و سینمایی حوزه های دفاع مقدس و مقاومت است و این ترکیب باید به یک خروجی مطلوب و تاثیرگذار تبدیل شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان تصریح کرد: رادیو خوزستان با هماهنگی چندین برنامه سراسری به صورت زنده در حال گفت‌وگو با دبیرخانه، عوامل و هنرمندان برگزیده جشنواره هستند و سیمای خوزستان نیز چندین ویژه برنامه و گفت‌وگوی زنده را در خصوص تشریح و عملکرد این رخداد فرهنگی و هنری پوشش داده است.

رحیمی، میزبانی خوزستان و شهر اهواز از این جشنواره را یک فرصت دانست و متذکر شد: قابلیت و استعداد هنرمندان ارزشی و جوانان خوزستان باید در بستر چنین جشنواره‌هایی شکوفا شود و ما نیز از هیچ تلاشی برای پوشش حداکثری چنین برنامه‌هایی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها