خبرهای داغ:

مراسم غبار رویی و گلباران مزار مادران و همسران شهدا در شهرستان سرخه انجام شد

مراسم غبار رویی و گلباران مزار مادران و همسران شهدا در جهت ادای احترام به آن ها به همت بسیجیان پایگاه خواهر و برادر روستا لاسجرد در سرخه انجام گرفت.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۷۵
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ مراسم غبار رویی و گلباران مزار مادران و همسران شهدا در امامزادگان سیدرضا و سید علی اکبر و گلزار شهدای روستای لاسجرد سرخه با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت آمنه (س) روستا همراه با حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا برگزار شد.

همچنین مراسم تجلیل و تکریم از همسر شهید والامقام شهید رضا مرادی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت خواهران و پایگاه مقاومت محمدرسول الله برادران روستا با حضور در منزل شهید انجام شد.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت برادران ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات این همسر شهید اظهار کرد: شهدا رفتند تا ما در امنیت ایجاد شده از خون پاکشان ادامه‌دهنده راهشان باشیم، آنها به تکلیف خود عمل کردند و اجازه ندادند تا عرق شرم و گرد غم بر چهره ایران عزیز بنشیند امروز وظیفه ما ادامه همان راهی است که امام حسین (ع) در تاریخ برای همه آزادی‌خواهان عالم مشخص کرد.

او افزود: شهدا در جنگ تحمیلی تحول درونی در کشور ایجاد کردند و سبب شدند ارزش های اخلاقی و اعتقادی انقلاب در دفاع مقدس نهادینه شود و در واقع شهدا در هر کوی و برزن از این ارزش ها دفاع کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت محمدرسول الله با بیان اینکه ما باید قدردان شهدا و خانواده های آنها باشیم و ارزش های دفاع مقدس را حفظ کنیم، گفت: تا این انقلاب به دست امام عصر(عج) برسد.اجر و ثواب خانواده شهدا در پیشگاه خداوند بسیار زیاد است و به دعای خیر انی عزیزان امروز این انقلاب در مسیر اهداف خود پیش می رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها