فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان:

توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به نیت شهید سلیمانی در فراهان

نجفی گفت: از ابتدای شروع کرونا و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون در شهرستان فراهان ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و در این مرحله از رزمایش یک هزار و ۱۰۰ بسیته معیشتی به نیت حاج قاسم سلیمانی به دست جامعه هدف خواهد رسید.
کد خبر: ۹۴۰۸۷۷۶
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ نعمت الله نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: این رزمایش در راستای ادامه نهضت کمک مومنانه و کمک به معیشت نیازمندان در شهرستان با رویکرد خدمت رسانی و ارائه خدمات است.

وی افزود: از ابتدای شروع کرونا و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون در شهرستان فراهان ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و در این مرحله از رزمایش یک هزار و ۱۰۰ بسیته معیشتی به نیت حاج قاسم سلیمانی به دست جامعه هدف خواهد رسید.

نجفی اظهارکرد: ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است که این بسته های معیشتی به همت سپاه ناحیه فراهان و جهادگران بسیجی تهیه و توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خاطرنشان کرد: از ویژگی های اخلاقی شهید سلیمانی توجه به مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مردم بود و لذا به تاسی از این شهید بزرگوار این مرحله از رزمایش برگزار می شود.

ارسال نظرات