فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»
زنجان _ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت : همزمان با میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) جشن میلاد کوثر در استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۳۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر ، اظهار داشت :به همین مناسبت جشن میلاد کوثر در استان زنجان برگزار می‌شود. 

 

جشن «میلاد کوثر» همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تأکید کرد :این جشن با هدف تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) و ترویج فرهنگ و سیره فاطمی و ارائه الگوی محوری این بانوی بزرگوار در نقش مادر و همسری برگزار می گردد. 

 

وی با بیان اینکه جشن میلاد کوثر با رویکرد و ارج نهادن به مقام شامخ زن و مادر برگزار می شود، تصریح کرد :با بهره برداری حداکثری از این فرصت برای بصیرت افزایی به مردم در زمینه های ابعاد جنگ نرم در حوزه زن و خانواده و همچنین در راستای گام نهادن به تحکیم بنیان خانواده می توان قدم برداشت. 

 

سردار کرمی با بیان اینکه همه ساله همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثر در سراسر کشور برگزار می گردد، عنوان کرد :امسال هم همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اقشار مختلف مردم و بخصوص بانوان در حوزه ها و پایگاه مقاومت خواهران و اماکن متبرکه و نیز سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان جشن میلاد کوثر برگزار می گردد.

 

ارسال نظرات