خبرهای داغ:

ویژه برنامه پیاده روی کارکنان پایور و وظیفه سپاه سرخه برگزار شد

ویژه برنامه پیاده روی کارکنان پایور و وظیفه و سربازان سپاه به همت تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۷۰
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای تقویت سلامت جسمانی و افزایش سطح توانمندی؛ ویژه برنامه پیاده روی کارکنان پایور و وظیفه نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در منطقه پیرغریب شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه برپایی این برنامه ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه های ورزشی اظهار کرد: عقل سالم در بدن سالم است و این میسر نمی شود مگر آنکه با برنامه ریزی مشخص برنامه ورزشی مناسبی برای زندگی انسان تامین شود.

او افزود: رهبر معظم انقلاب بر تحصیل، تهذیب و ورزش برای جوانان و نوجوانان تاکید دارند و باید در داخل خانواده ها زمینه مناسب فعالیت ورزشی برای نوجوانان مهیا شود وعدم تحرک موجب بیماری شده است، که فعالیت های ورزشی و پیاده روی امری مهم در تامین سلامت است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: همه باید در زندگی زمانی را به ورزش اختصاص دهیم تا از سلامت جسمی و روحی بالایی برخوردار باشیم و در زمان سالخوردگی جسمی سالم و به دور از امراض داشته باشیم.

ادهم بیان داشت: برنامه های ورزشی به صورت مداوم و برنامه ریزی شده به همت تربیت بدنی ناحیه برگزار و کارکنان پایور و وظیفه و سربازان در آن مشارکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها