مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان گفت: ۲ اکیپ در قالب هفت تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان اقدام به ویزیت و داروی رایگان در مناطق روستایی سیل زده میناب کردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۹۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،موسی رنجبری روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: تیم های پزشکی شامل فوق تخصص عفونی اطفال، متخصص اطفال، داخلی، زنان و زایمان، دندانپزشکی سیار، مامایی و روانپزشک و در مجموع ۱۰ پزشک متخصص و فوق تخصص بوده که مردم روستاهای سیل زده تمبک، مازغ بالا و مازغ پایین میناب را پایش و ویزیت کردند.
وی بیان داشت: مجموع ویزیت رایگان پزشکی در سه روستا به بیش از ۲۵۰ نفر رسیده است.
مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان اظهارداشت: تمامی خدمات این ویزیت به همراه داروی رایگان به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال بود که از طریق سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان پرداخت و در اختیار مردم قرار گرفت.
درپی بارندگی های شدید هفته اخیر و بازگشایی اضطراری دریچه های سد استقلال شهرستان میناب، سه روستای پایین دست سد شامل مازغ بالا، مازغ پایین و تنبک با بیش از یکهزار نفر جمعیت تخلیه شد.اهالی این روستاها با کمک نیروی‌های قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران به شهرک صنعتی تیاب و مدارس روستاهای دُهو، حکمی و تیاب در حال انتقال اند.

ارسال نظرات