رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت:هم افزایی با بسیج حقوقدانان، زمینه تحقق سریعتر اهداف قوه‌قضاییه را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۹۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

رئیس کل دادگستری هرمزگان  در گفت و گو با خبر گزاری بسیج ،با اشاره به اینکه بسیج حقوقدانان این استان همکاری و تعامل بسیار خوبی با مجموعه‌های مرتبط قضایی داشته است، افزود: هم افزایی اقدامات قضایی با ظرفیت‌های بسیج حقوقدانان، زمینه تحقق سریعتر اهداف قوه قضاییه را فراهم می‌کند.


مجتبی قهرمانی  لزوم نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: تفکر بسیجی عامل ایستادگی کشور در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: با توجه به برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی، حقوقدانان بسیجی از توانمندی و ظرفیت خوبی برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف قوه قضاییه دارا هستند چرا که هم پای کار انقلاب و نظام هستند و هم در حوزه حقوقی تخصص لازم را دارند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجموعه بسیج حقوقدانان استان داشته باشیم و همه در راستای یک هدف واحد که همانا تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) است، حرکت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: اگر دستگاه قضایی بتواند از تمامی ظرفیت‌های بسیج حقوقدانان استفاده کند، بسیاری از معضلات و آسیب‌ها حل خواهد شد، همچنانکه نمونه‌های بارزی از این همکاری دو جانبه را در طرح‌های مصلحین خانواده و حکمین قرآنی مشاهده می‌کنیم.

ارسال نظرات