رئیس شبکه بهداشت دیّر:

۱۸ پانسیون پزشکان در شهرستان دیّر در دست ساخت است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: ۱۸ پانسیون پزشک با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال در شهرستان دیّر در دست ساخت است.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۳۰
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

۱۸ پانسیون پزشکان در شهرستان دیّر در دست ساخت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر و به نقل از خبرنگار مهر،احمد آخوندی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش ماندگاری پزشکان در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر ۱۸ واحد پانسیون در شهرستان دیّر در دست ساخت است.

وی خاطر نشان کرد: پانسیون ۱۲ واحدی پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) دیّر، ۴ واحد پانسیون پزشکان بردخون و پانسیون ۲ واحدی پزشکان آبدان از جمله پروژه‌های در دست ساخت است.

وی افزود: پانسیون چهار واحدی پزشکان بردخون به صورت مجتمع با مرکز خدمات جامع سلامت و در طبقات آن قرار دارد و پانسیون ۱۲ واحدی پزشکان نیز با زیر بنا هزار و ۲۰۰ متر در سه طبقه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در محوطه بیمارستان امام هادی (ع) دیر در دست ساخت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با اشاره به اتمام پانسیون پزشکان آبدان گفت: زیربنای مجموع پانسیون‌های در دست ساخت در این شهرستان هزار و ۶۰۰ متر مربع است که انتظار می‌رود طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

آخوندی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها بخش زیادی از مشکلات مربوط به تسهیلات اقامتی پزشکان مرتفع و باعث افزایش ماندگاری آنها خواهد شد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات