خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر تنوع و کثرت داشته و خلاقانه باشد

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید دقت شود اخبار منتشر شده از برنامه‌های دهه فجر تنوع و کثرت داشته و خلاقانه باشد.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۳۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در آئین افتتاحیه و رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر که در استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای و مردمی از امروز افتتاح می‌شود و اختتامیه آن همزمان با ولادت حضرت علی(ع) است، که امیدواریم کار فاخر و ارزشمندی با حضور اصحاب رسانه و مردم انجام شود.

وی با اشاره به اثرگذاری رسانه و با بیان اینکه ما انتظار داریم اخبار این جشنواره بین‌المللی شود، افزود: قبل از انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را در پاریس تبعید بودند، روزنامه الشرق الاوسط در لندن با چاپ عکس امام(ره) با نوشته پیرمرد تبعیدی غرب را به زانو درآورد و شرق را حیران کرده و عالمی را به خود مشغول کرده است، بین‌المللی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه عکس ۲۲ بهمن عکاس همدانی، دو سال پیش عکس یک سایت مقام معظم رهبری شد، گفت: باید دقت شود اخبار منتشر شده از برنامه‌های دهه فجر تنوع و کثرت داشته و خلاقانه باشد.

وی با اشاره به آیه «اصبروا و صابروا و رابطوا» و با بیان اینکه این آیه، آیه رسانه و خبرگزاری است، خطاب به اهالی رسانه تصریح کرد: با صبر و حوصله با عالم در ارتباط باشید و این رابطه را در جریان انقلاب اسلامی منتشر کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات