خبرهای داغ:
مشاور استاندار همدان در امور رسانه‌ای:
همدان- مشاور استاندار همدان در امور رسانه‌ای گفت: دهه فجر نوروز سیاسی ملت ایران است، و امور باید مردمی برگزار شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۶۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مازیار عبدی در آئین افتتاحیه و رونمایی پوستر جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: بدون هیچ شکی خط مشخص نبرد نرم دشمن در عرصه سیاسی و اجتماعی ایجاد این باور در مردم است که نظام یک ناکارآمدی دارد که برای این کار کاستی های کوچک را بزرگ نشان می‌دهند و دستاوردهای بزرگ را مخفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم رسانه‌ای استان از روزهای آغازین پیروزی انقلاب همیشه در کنار ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و حمایت کرده و نقش خود را به درستی ایفا کرده‌اند، گفت: رسانه‌ها ممتاز فعالیت‌های دهه فجر را پوشش می‌دهند.

مشاور استاندار همدان در امور رسانه‌ای ابراز کرد: استاندار بر این باور است که رسانه رسول رستگاری و بیدار جامعه است و با رسانه باید صادق بود و از انتقاد به حق آنها سپاسگزاریم و ایشان را یار خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره رسانه‌ای و مردمی دهه فجر منبعث از این نگاه است، تصریح کرد: رسانه‌های رسمی در چهار سطح روزنامه‌های سراسری، روزنامه‌های استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

عبدی با بیان اینکه کمیت و گستردگی اخبار ارسال شده بسیار اهمیت دارد، گفت: خلاق و بدیع و متنوع بودن شیوه‌های خبری در داوری موثر است.

وی با اشاره به اینکه اخبار منتشر شده در فضای مجازی با کلیپ، فتو کلیپ، موشن گرافی و عکس امتیازآور خواهد بود، ادامه داد: در این بخش تلاش شده تا به همه خدمات دولت سیزدهم به صورت ویژه و خاص در دهه فجر اخیر پرداخته شود بنابراین پرداختن به حوزه‌هایی که تا پیش از این مهجور بوده و کمتر دیده شده یکی از علت‌های طراحی این بخش است.

مشاور استاندار همدان در امور رسانه‌ای با بیان اینکه دهه فجر نوروز سیاسی ملت ایران است، و امور باید مردمی برگزار شود، یادآور شد: در بخش مردمی هر فرد در فضای مجازی یک رسانه به حساب می‌آید که با محور قرار دادن اینستاگرام هر شخصی خبر خوبی را باز نشر یا تولید کند داوری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ادارات با اصحاب رسانه در تعامل کامل باشند تا جشنواره به بهترین وجه خود برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات