فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج مطرح کرد؛

برگزاری اردوی جهادی و فرهنگی پایوران و بسیجیان سپاه کرج/ اعزام کاروان‌های راهیان نور از سر گرفته می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از برگزاری اردوی جهادی و فرهنگی پایوران و بسیجیان سپاه این ناحیه در اردوگاه شهید حاج یدالله کلهر اندیمشک و ازسرگیری اعزام کاروان‌های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۶۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از برگزاری اردوی جهادی و فرهنگی پایوران و بسیجیان سپاه این ناحیه در اردوگاه شهید حاج یدالله کلهر اندیمشک و بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه خبر داد.

برگزاری اردوی جهادی و فرهنگی پایوران و بسیجیان سپاه کرج/ اعزام کاروان‌های راهیان نور از سر گرفته می‌شود

وی هدف از برگزاری این اردوی جهادی را عمل به فرمایش مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قرار گرفتن جوانان مؤمن و انقلابی در فضای اردوهای جهادی دانست و با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی پایوران و بسیجیان سپاه کرج در قالب کارگروه‌های هنری و زیباسازی، تأسیساتی و عمرانی در اردوگاه شهید کلهر، این‌گونه اقدامات و فعالیت‌ها را بسیار مبارک و معنوی برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج بیان داشت: پس از دو سال محرومیت عاشقان کاروان‌های راهیان نور از اعزام به این سفر معنوی به دلیل شیوع کرونا، خادمان شهدا در سپاه کرج تصمیم گرفتند با آماده‌سازی این اردوگاه به‌عنوان مقصد اولیه کاروان راهیان نور استان البرز شاهد حضور مشتاقانه زائرین در سرزمین حماسه و خون باشند.

سرهنگ زنجانی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دارای کارکردهای تربیتی، جهادی و مدیریتی است، افزود: شورای فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج علاوه بر بهره‌گیری از فضای تربیتی و جهادی این سفر معنوی، در زمینه تخصصی و مدیریتی نیز از سیره عملی شهدا و تجزیه و تحلیل تاریخ دفاع مقدس بهره‌برداری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سپاه این ناحیه با حضور روایان و فرماندهان دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه به بازخوانی تاریخ غرورآفرین دفاع مقدس خواهد پرداخت، خبر داد: در تاریخ 28 بهمن، یادواره 231 شهید پاسدار سپاه کرج با عنوان یک گردان شهید سپاهی کرج برگزار خواهد شد. از روح بلند و آسمانی شهدا استمداد می‌کنیم که یاری‌رسان ما در برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در پایان، جنگ نرم دشمن را چندوجهی و ترکیبی عنوان و ابراز امیدواری کرد که با استمداد از ظرفیت‌های عظیم راهیان نور بتوانیم در راستای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی به‌عنوان ودیعه ارزشمند شهدا، گام‌های استوار و تأثیرگذاری را برداریم. 

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها