کمک های مومنانه در قالب توزیع مواد غذایی و پرداخت وام در جهت محرومیت زدایی به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) سرخه انجام گرفت.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۹۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه کمک های بسیار زیادی به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) سرخه به خانواده های نیامند انجام شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) در حاشیه این اقدامات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک های مومنانه به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری و در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان انجام می‌شود.

او افزود: در این دوره در راستای دستگیری از خانواده های نیازمند وام 10 میلیون ریالی به دو خانواده (هر خانواده 5 میلیون ریال)، حواله نان ۳۰ کیلو، پخش سمنو بین ۳۰ خانوار و پخش میوه بین ۱۲ خانوار انجام گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: اهدای یک جفت پشتی برای جهیزیه، تهیه و توزیع ۱۶ عدد سبد کالا بین نیازمندان، توزیع ۲۰ کیلو گوشت و ۲۰ کیلو مرغ از دیگر اقدامات همدلانه با یاری خیرین و گروه های جهادی بوده است.

فیض بیان داشت: این رزمایش مومنانه در جهت هدیه‌ای برای خانواده‌های محروم و نیازمند است تا قدم کوچکی در راستای محرومیت زدایی برداشته و لبخند را به لب نیازمندان آوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها