مردم شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد طوماری بلند بالا از خونخواهی یک سردار بزرگ را به امضا رساندند که داغ شهادتش هیچوقت کهنه نمی شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۹۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،دو سال از زمان شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد اما داغ شهادت سردار دلها تا ابد در دل آزادمردان جهان سرد نمی شود .

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، قشرهای مختلف مردم و مسئولان شهر یاسوج با امضای طوماری بلند بالا بر خونخواهی شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند و از مسئولان کشور خواستار پیگیری حقوقی این جنایت بزرگ شدند.

 در این ایام اقشار مختلف مردم ضمن امضای طومار و نوشتن جملات احساسی خطاب به حاج قاسم بار دیگر اعلام کردند که راه سردار دلها ادامه دارد و دشمنان بدانند که صدها حاج قاسم دیگر سنگر مقاومت را پر خواهند کرد.
همچنین در این آئین قشرهای مختلف مردم با همان روحیه ایثار و از خودگذشتگی به دشمنان و آمریکای جنایتکار پیام دادند که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را خواهند گرفت .

متن این طومار که به امضای مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مرکز کهگیلویه و بویراحمد رسید به شرح زیر است: 

 

اقدامات غیر انسانی دولت آمریکا در کودتا علیه نظام های مردمی، از جمله کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و حمایت از جنایات صدام علیه ملت ایران، تقویت تروریست‌های منافق، تجهیز و تسلیح گروه‌های تروریستی القاعده و داعش علیه ملت های غرب آسیا؛ که همه اینها نشانگر آن است که سردمداران آمریکا تروریسم نظامی و اقتصادی دولتی را علیه کشورهای هدف و در راستای منافع نامشروع خود و در پوشش حقوق به اصطلاح بشر و منافع ملی پیگیری و اقدام می نمایند.
سردار شهید قاسم سلیمانی به دعوت رسمی دولت عراق در حمایت از حقوق بشر به ویژه رهایی مردم غرب آسیا از چنگال تروریسم، پیش از ائتلاف پوشالی به رهبری آمریکا پرچم مبارزه با تروریسم بین المللی ساخته غرب را به دست گرفت.

تردیدی نیست که مقابله آمریکا با سردار سلیمانی در جهت ایجاد امنیت و آزادی برای تروریست‌های دست پرورده غرب است. از آنجا که اقدام جنایتکارانه آمریکا دشمنی آشکار با حقوق بین‌الملل و تمام توافق های بنیادین از جمله منشور ملل متحد و همچنین اصول بنیادین حقوق بین المللی (حاکمیت کشورها استقلال سیاسی و حفظ صلح و امنیت بین المللی) می باشد بدین وسیله ما مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولین ذی ربط تقاضا داریم که نسبت به اقدامات زیر تمامی سعی و تلاش خویش را معطوف دارند:
۱_ دولت جمهوری اسلامی از تمامی ظرفیت های حقوقی و دیپلماتیک خود در کشورهای منطقه و همچنین نهادهای بین‌المللی، منطقه‌ای و جهانی برای محکومیت اقدامات دولت تروریسم آمریکا پیگیری های لازم را به عمل آورد.
۲_ دولت جمهوری اسلامی ایران در چارچوب حقوق بین الملل به اقدام مقتضی برای توسل به حق ذاتی خود مبنی بر دفاع مشروع و همچنین اقدام متقابل برای وادار کردن ایالات‌متحده آمریکا به پایان دادن اعمال متخلفانه خود و همچنین اجرای تعهدات بین المللی اش تلاش وافر و مجدانه نماید.
۳_ از مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم نسبت به تصویب قوانین بازدارنده متقابل اقدام مقتضی را به عمل آورد
۴_ از قوه قضاییه انتظار می‌رود با توجه به اینکه این موضوع برابر ماده ۸ قانون مجازات اسلامی اقدام علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران بوده است ضمن پیگیری مجدانه موضوع از طریق پلیس بین الملل(اینترپل) عاملین شهادت سردار را احضار و مقدمات تشکیل دادگاه ملی یا بین المللی رسیدگی به جنایات عاملین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را فراهم نمایند

 

 

داغی که کهنه نمی شود/ ماجرای امضای یک طومار بلند بالا در یاسوجداغی که کهنه نمی شود/ ماجرای امضای یک طومار بلند بالا در یاسوجداغی که کهنه نمی شود/ ماجرای امضای یک طومار بلند بالا در یاسوجداغی که کهنه نمی شود/ ماجرای امضای یک طومار بلند بالا در یاسوجداغی که کهنه نمی شود/ ماجرای امضای یک طومار بلند بالا در یاسوجداغی که کهنه نمی شود/ ماجرای امضای یک طومار بلند بالا در یاسوجداغی که کهنه نمی شود/ ماجرای امضای یک طومار بلند بالا در یاسوج

 

ارسال نظرات