خبرهای داغ:
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: اگر امروز ما در امنیت، آرامش و رفاه به سر می بریم به برکت رشادت ها و ایثار رزمندگان اسلام است که پاداش آنان نزد پروردگار محفوظ است.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۰۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمعی از همکاران به همت پایگاه مقاومت قمر بنی هاشم روستا افتر در سرخه با عباسعلی عمادی، حسین ولی و جعفر حمیدی از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ محمدمهدی ادهم در دیدار با آن ها اظهار کرد: انگیزه رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامیت ارضی و ناموس کشور بود که امروز به واسطه آن شهدا، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان به عنوان الگو و اسوه هستند.

او افزود: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه عظیمی است که باید برای نسل‌های آینده سرمایه گذاری و از آن استفاده شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: امروز جوانان ما باید با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند تا این فرهنگ برای نسل آینده زنده بماند.

ادهم در ادامه اضافه کرد: اگر امروز ما در امنیت، آرامش و رفاه به سر می بریم به برکت رشادت ها و ایثار رزمندگان اسلام است که پاداش آنان نزد پروردگار محفوظ است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها