مسابقات ورزشی دارت در سپاه قمربنی هاشم(ع)

مسابقات ورزشی دارت ویژه خواهران در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۶۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر ورزش خانواده و خواهران شاغل سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: یک دوره مسابقات ورزشی دارت، همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر در سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

خانم طاهری افزود: در این دوره از مسابقات 25 نفر از خواهران شاغل سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شرکت کردند.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان با حضور مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سالن ورزشی شهید فهمیده سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار و از نفرات اول تا سوم با اهدای لوح و مدال تقدیر شد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، به گوشه ای از فضایل و جایگاه و مقام این بانوی بزرگ اسلام از منظر روایات معصومین پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر، افزود: در حدیث کساء  عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها تبیین شده است.

وی، در ادامه با تبیین روایتی از امام صادق علیه السلام، نحوه رفتار پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با حضرت زهرا سلام الله علیها را تشریح کرد و در پایان با اشاره به مکتب شهید سلیمانی، ارادت ویژه این شهید بزرگ به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را یادآوری کرد.

این مقام مسئول، تصریح کرد: اخلاص حاج قاسم سلیمانی، سرآمد همه ویژگی های این شهید بزرگ است، که همواره می گفت اگر می خواهید خدا شما را عزیز کنید، روی نفس خود پای بگذارید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار