رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور مطرح کرد :

جامعه نیازمند صلح و سازش و مهربانی است/راه اندازی ستاد ملی صبر و بخشش در کشور

حجت الاسلام صادقی گفت:هرکس خود به تنهایی می‌تواند موجب صلح و سازش شود و حتما نیازی به اعضای شورای حل اختلاف در دادگاه ها نیست .
کد خبر: ۹۴۰۹۲۸۲
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ حجت الاسلام  هادی صادقی رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور در سفر به استان مرکزی و شهرستان خمین در جلسه صبر و بخشش حضور یافت

وی افزود: تا جایی که امکان دارد با صلح و سازش و رواج آن در جامعه از نزاع و درگیری افراد باهم جلوگیری شود ، قبل از اینکه خشم مردم را در برگیرد و همانطور که با دشمنان اشدا برخورد میکنیم باید با مومنین سازش و گذشت داشته باشیم .

حجت الاسلام صادقی گفت:صبر مفهومی از ایمان است و بدین جهت  ستادی با عنوان ملی صبر و بخشش تشکیل شده است، ستادی فرا مومنی و فراتر از قوه قضاییه است که باعث فرهنگ سازی در گسترس صلح و سازش و اقدامی مهم در این مسیر است .


وی با اشاره به ارزشمند بودن کار قضات در سطح کشور که در ۹۰درصد حکم ها صلح و سازش را دستور کار قرار می‌دهند افزود : هرکس خود به تنهایی می‌تواند موجب صلح و سازش شود و حتما نیازی به اعضای شورای حل اختلاف در دادگاه ها نیست .

وی خاطرنشان کرد:اگر هرکس خود را موظف به ایجاد صلح کند درگیری مردم در دستگاه های قضایی و شکایات کمتر می‌شود که هدف اصلی ما نیز همین است .

انتهای پیام /

ارسال نظرات