خبرهای داغ:
سردار پاک‌پور:

امنیت در عمق مرکزی کشور مدیون ایستادگی رزمندگان و مرزبانان است

همدان-فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت:رزمندگان و مرزبانان سپاه در بدترین شرایط اقلیمی با فداکاری امنیت مرزها را تضمین کرده‌اند و امروز، امنیت در عمق مرکزی کشور مدیون ایستادگی این ایثارگران و رزمندگان است.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۲۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار محمد پاک‌پور در آیین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به تبیین نقش تیپ انصارالحسین(ع) در ایفای مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت مرزهای کشور پرداخت و با تبریک موفقیت‌های تیپ انصارالحسین(ع) اظهار داشت: رزمندگان این یگان از دوران جنگ تاکنون افتخارات زیادی آفریدند و در تمام مأموریت‌ها سربلند و موفق عمل کرده‌اند.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی و گروهک‌های تروریستی در مرزها و فرامرزها اهداف و توطئه‌های زیادی علیه کشور در سر داشتند که به لطف الهی و همت و مجاهدت رزمندگانی همچون رزمندگان تیپ استان همدان در اهداف خود ناکام مانده و شر دشمنان از سر مردم و کشورمان کم و کوتاه شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تشریح وضعیت امنیتی مرزهای کشور تصریح کرد: رزمندگان و مرزبانان سپاه پاسداران در بدترین شرایط اقلیمی با فداکاری و ایستادگی خود امنیت مرزها را تضمین کرده‌اند و امروز، امنیت در عمق مرکزی کشور مدیون ایستادگی این ایثارگران و رزمندگان فداکار است.

وی حفظ و ارتقای آمادگی‌های رزمی و معنوی در بین نیروها را دستور کار فرماندهان و مدیران در همه سطوح سپاه دانست و گفت: اگر چه دشمن از تحرک نظامی علیه کشورمان مأیوس است اما این یأس و عقب‌نشینی دشمنان محصول آمادگی و توان بالای رزمی و معنوی رزمندگان ما است و این موضوع باید حفظ و تقویت شود.

سردار پاک‌پور بیان داشت: آمادگی و روحیه معنوی اهمیت بالاتری نسبت به آمادگی رزمی دارد، چراکه پیروزی‌های نظام  اسلامی در مواجهه با دشمنان از ناحیه روحیه معنوی و ایمان قلبی مردم و  نیروهای مسلح ما نشأت می‌گیرد.

وی با توصیه به فرماندهان حاضر در مراسم اظهار داشت: به حمدالله یگان در وضعیت مناسبی است اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید در راستای تحقق فرامین و توقعات فرماندهی معظم انقلاب دقت و تلاش شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین با قدردانی از همراهی آحاد کارکنان و رزمندگان این یگان با فرماندهی تیپ، سردار بهاریان را از فرماندهان لایق و موفق در مأموریت‌های مهم و سخت دانست و افزود: علاقه قلبی ما بر حفظ فرماندهی ایشان در تیپ انصارالحسین(ع) بود  اما به حضور ایشان در ستاد فرماندهی استان نیاز دیده شد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار ولی بهاریان، سرهنگ پاسدار علی والی راستی به عنوان فرمانده  و سرهنگ پاسدار اکبر کاظمی علوم به عنوان جانشین فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان منصوب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات