خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تیپ انصارالحسین(ع)  دارای ظرفیتی عظیم است که در شرایط مختلف با به روزآوری تمهیدات و تدابیر خود، در مواجهه با امور محوله، به بهترین شکل عمل کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۴۶
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ولی بهاریان در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان با تبریک اعطای این مسئولیت به سرهنگ علی والی راستی، از همراهی و همکاری کارکنان و رزمندگان و پیشکسوتان یگان در موفقیت‌های حاصله و مأموریت‌ها تقدیرکرد و با ارائه گزارشی از دوران مسئولیت خود در این یگان، تیپ انصارالحسین (ع) را دارای تأثیر و نقشی مهم در عرصه‌های گوناگون دانست.

وی افزود: مأموریت دفاع از حرم و مبارزه با داعش در جبهه مقاومت اسلامی، تأمین امنیت منطقه مرزی، انهدام گروهک ۲۱ نفره تروریستی در مرز ثلاث باباجانی، آرام‌سازی اغتشاشات تویسرکان و کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه را از مهمترین مأموریت‌هایی دانست که طی چند سال اخیر، تیپ انصارالحسین (ع) با موفقیت آن‌ها را به انجام رسانده است.

فرمانده سابق تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان کسب رتبه اول جشنوراه مالک اشتر سپاه طی دو سال و رتبه برتر و کسب عنوان موفق‌ترین یگان مردم پایه در سطح سپاه و نیز رتبه دوم نظام آراستگی در سطح کشوری را از جمله نشانه‌های عملکرد موفق این یگان برشمرد.

وی با اعلام وضعیت آمادگی کامل این یگان در پذیرش و انجام مأموریت خاطرنشان کرد: این تیپ دارای ظرفیتی عظیم است که در شرایط مختلف با به روزآوری تمهیدات و تدابیر خود، در مواجهه با امور محوله، به بهترین شکل عمل کرده است.

سردار بهاریان افزود: اجرای طرح کمک‌های مومنانه و تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان، اجرای عملیات ضدعفونی معابر شهری، طرح پدافند ملی و اردو‌های تکمیلی بسیجیان، از جمله اقدامات جهادی این یگان در راستای تحقق فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری بوده است.

وی ابراز داشت: امید است این یگان با بهره‌گیری از تجارب ارزنده در طول مأموریت‌های مختلف بتواند به عنوان یک نیرو و بازوی توانمند سپاه جایگاه خود را در رسالت سپاه و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حفظ و تقویت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات