خبرهای داغ:
سردار بوعلی: گفت: تکریم مقام والای مادران شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسالت و وظیفه مهم مسئولان کشور است.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۲۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر به همراه جمعی از مسئولان شهر شیراز با مادر شهیدان فهیمی دیدار کردند.

سردار بوعلی در این دیدار با بیان اینکه فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن را به همه مادران و همسران شهدا تبریک می گوییم، گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) عالی ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است.

وی ادامه داد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در تمامی جنبه های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سَبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است و مادران شهدا نیز با بصیرت فاطمی و زینبی در این مسیر گام برداشته اند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مادران و خانواده های شهدا در اَجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از موثرترین مولفه ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.

وی با تاکید بر اینکه مادران شهدا اسوه های صبر، بصیرت و ایثار هستند، گفت: تکریم مقام والای مادران شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده های شهدا و ایثارگران رسالت و وظیفه مهم مسئولان کشور است.
سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر براساس خاطرات مادران و پدران شهدا، گفت: جنبه های مختلف زندگی والدین شهدا گنجینه ای گرانبها از اصول تربیتی و شاخصه های خانواده در تراز انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه دست اندرکاران فرهنگی و هنری کشور قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه پاسداشت یاد و نام شهدا باید در طرح های شهری و برنامه های فرهنگی کلانشهر شیراز مورد توجه قرار بگیرد، گفت: از حداکثر ظرفیت های فرهنگی و هنری سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) برای معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده شود و یاد و نام شهدا و حماسه آفرینی آنان در طراحی فضا و اِلمان های شهری در نظر گرفته شود.

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار و همه شهدای دفاع مقدس ستارگان درخشان تاریخ انقلاب اسلامی هستند و حماسه آفرینی و ایثار آنان در دفاع از انقلاب اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها