لزوم هم‌افزایی در جهت ارتقا سلامت عمومی مناطق محروم

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر لزوم هم‌افزایی در جهت ارتقا سلامت عمومی مناطق محروم این استان تأکید کرد و گفت: باید دغدغه‌های درمانی در مناطق محروم رفع شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۸۷
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی در جلسه هم‌فکری و هم‌افزایی ارتقا بهداشت و سلامت دامغان ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار که در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، با ارائه راهکارهایی در خصوص رفع دغدغه‌های درمانی در مناطق محروم، اظهار داشت: استفاده از نیروهای بومی، ساخت مراکز درمانی و تأمین نیروی انسانی در مناطق محروم از جمله این راه‌حل‌ها است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، ارتقای سطح سلامت آحاد مردم است افزود: دسترسی عادلانه به خدمات درمانی و توزیع برابر منابع سلامت باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در راستای ارتقا سطح سلامت عمومی، در جهت گسترش خدمات درمانی در مناطق محروم اقدامات متعددی همچون تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان در مناطق محروم با استفاده از امکانات روز، حضور پزشکان متخصص و ارائه خدمات تخصصی در مناطق محروم تأثیر بسزایی خواهد داشت.

به گزارش بسیج، در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه دامغان، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان، مدیر امدادگران عاشورایی استان و شهرستان دامغان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/363/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار