خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر؛

۵۳ طرح کشاورزی در قزوین افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۵۳ طرح شاخص کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۹۱
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

قزوین_ رضا افلاطونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان این خبر که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۵۳ طرح شاخص کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۱۱۰۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: طرح‌های مذکور در زمینه‌های مختلف عمرانی و تولیدی کشاورزی شامل ۳۱ طرح در حوزه آب و خاک و سامانه‌های نوین آبیاری، ۳ طرح دام و طیور، ۸ طرح باغبانی، ۳ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، ۲ طرح شیلات و آبزی پروری، ۵ طرح آبخیزداری و یک طرح در حوزه دامپزشکی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت اجرا و بهره برداری از طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۶۱۲ نفر شامل ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و حداقل ۳۴۲ نفر به صورت غیرمستقیم در استان فراهم می‌شود.

افلاطونی خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۰۶۳ خانوار روستایی از مزایای بهره‌برداری از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی و افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی در شهرستان‌های تابعه برخی از مهمترین برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها