گردهمایی ویژه ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن به همت بسیجیان ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)، با سخنرانی حجت الاسلام میلانی نژاد و با حضور مسئولین شهری و محلی، خانواده شهدا و بانوان شهر کرج در تالار نژاد فلاح برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۱۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، گردهمایی ویژه ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن به همت بسیجیان ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)، با سخنرانی حجت الاسلام میلانی نژاد و با حضور مسئولین شهری و محلی، خانواده شهدا و بانوان شهر کرج در تالار نژاد فلاح برگزار شد.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین میلانی نژاد در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) سرالله اکبر بود یعنی راز آفرینش خدا است، افزود: خداوند وقتی میخواست کوثر را به پیغمبر(ص) عطا کند، برای آنکه منشاء خاک از وجود پیامبر پاک شود، چهل روز از غذایی که منشاء خاک دارد، حضرت محمد(ص) منع شد.

وی با بیان روایتی از حضرت علی(ع) بعد از شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مبنی بر اینکه "همسرم، بعد تو در زندگی علی هیچ خیری وجود ندارد"، ادامه داد: حضرت زهرا (س) نوری بود که از بهشت به حضرت خدیجه کبری(س) هدیه داده شد و این نور با این حضرت سخن می گفت و او را آرام می کرد.

حجت السلام میلانی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: اگر در زندگی گره ای یا مشکلی پیش آمد، بدانید از حضرت زهرا (س) جدا شده اید و باید ایشان را الگو زندگی خود قرار دهید.

خبرنگار بسیجی:راز
انتهای پیام/ف

ارسال نظرات