طی پیامی صورت گرفت؛

تسلیت حجت‌الاسلام تویسرکانی در پی درگذشت مسوول سابق بسیج رسانه ملی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در پیامی درگذشت «دکتر محمود عاطفی» رئیس سابق بسیج صداوسیما را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۳۰
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود عاطفی رییس سابق بسیج و مدیرکل اسبق روابط عمومی سازمان صدا و سیما صبح امروز پنجم بهمن در بیمارستان بر اثر سکته قلبی درگذشت.

حجت الاسلام تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت «دکتر محمود عاطفی» رئیس سابق بسیج صداوسیما را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت ناگهانی جانباز سرافراز و سردار رشید سپاه اسلام  مرحوم مغفور جناب آقای حاج محمود عاطفی، از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس موجب تألم خاطر گردید.

بی‌شک حاج محمود عاطفی که سال‌ها در بدنه بسیج و نهادهای انقلابی مانند بسیج صداوسیما و روابط عمومی صداوسیما مشغول خدمتگزاری بوده است، فعالیت‌های مؤثر و پرثمری را به بار بنشاند که ان شا الله باقی الصالحات خوبی برای این عزیز سفرکرده خواهد بود.

عروج ملکوتی این  چهره شاخص و متعهد فرهنگی و هنری و پیوستن روح مطهرش به برادران شهیدش را به خانواده محترم ایشان، خانواده بزرگ رسانه ملی ، همرزمان این جانباز سرافراز و عاشقان راه حماسه های بی بدیل ایام دفاع مقدس تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد به عرش پیوسته رحمت الهی و همنشینی با صالحان و برای خانواده محترم و بازماندگان ارجمند صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

محمدرضا تویسرکانی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات