خبرهای داغ:

دوره طرح ولایت ویژه فعالان فرهنگی و شبکه‌های مردمی اهواز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری دوره طرح ولایت ویژه فعالان فرهنگی و شبکه های مردمی در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۵۸
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی از برگزاری دوره طرح ولایت ویژه فعالان فرهنگی و شبکه‌های مردمی در اهواز خبر داد.

وی گفت: با توجه به ضرورت ارتقای سطح فکری و مبانی دینی کنش‌گران و عناصر فعال در زمینه هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی، مذاکراتی با مؤسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی(ره) از مؤسسات موفق تحت نظر مرحوم علامه مصباح، صورت گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، درباره جزئیات برگزاری این دوره گفت: در گام اول، طی یک برنامه‌ریزی بلندمدت نسبت به برگزاری مرحله اول دوره طرح ولایت با آموزش کتاب معرفت شناسی ویژه اقشار مختلف فرهنگی اعم از کنش‌گران، فعالان فرهنگی و تشکل‌های مذهبی اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره که به مدت ۳ روز در اهواز برگزار خواهد شد میزبان کنش‌گران مختلفی از سراسر استان هستیم که این اقشار به سه گروه طلاب، دانشجویان و خواهران تقسیم شده و در کلاس‌های جداگانه‌ای توسط سه تن از استادان موسسه امام خمینی(ره) تحت آموزش قرار می‌گیرند.

فردآقایی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دراز مدت بتوانیم در دوره‌های آتی این بخش از آموزش‌های طرح ولایت را برای سایر اقشار تاثیرگذار مجدد برگزار کرده و شاهد رشد فکری و مبنایی این کنش‌گران در سراسر استان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار