خبرهای داغ:

10 پاکت سیمان به 2 خانواده نیازمند در لاسجرد اهدا شد

در راستای کمک های مومنانه به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه با همکاری پایگاه خوهران روستا لاسجرد 10 پاکت سیمان به 2 خانواده نیازمند در روستا اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۷۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تداوم بر مواسات و همدلی؛ 10 پاکت سیمان به دو خانواده نیازمند به همت پایگاه مقاومت آمنه (س) روستا لاسجرد و همکاری بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه اهدا شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت حضرت آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه 10 پاکت سیمان با همکاری بسیج سازندگی به خانواده های نیازمند در روستا اهدا شد.

او با بیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه یا مواسات مؤمنانه معنایش این است که انسجامی در کمک‌رسانی‌ها اتفاق بیفتد، گفت: یجاد محبت و پیوند های مومنانه، ایجاد اخوت و برادری، برکت یافتن مال و افزایش رزق و روزی و همچنین ریشه کن شدن فقر از جامعه از نتایج ارزشمند رزمایش مواسات است.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت آمنه (س) افزود: همزمان با آغاز رزمایش مواسات کمک های مومنانه بسیاری به همت خیرین و یاری بسیجیان در سطح روستا انجام شد. این کمک های در قالب های مختلف توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم، لباس، میوه، سیسمونی، جهزیه و موارد دیگر انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها