خبرهای داغ:

پویش دست بوسی از مادران در روستای مومن آباد برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) پویش دست بوسی از مادران به همت پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۹۲
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س)؛ جشن ولادت با مشارکت پایگاه فاطمه بنت اسد (س) و مجتمع بصیرت روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.

این برنامه با فضا سازی سالن نمازخانه، اجرای برنامه در سالن نمازخانه با رعایت پروتکل بهداشتی و با ویژه برنامه های چون قرائت قرآن و سرود جمهوری، بیان زندگی نامه حضرت زهرا (س)، شعر و دکلمه خوانی توسط دانش آموزان، مسابقه سیب خوری، مولودی خوانی با حضورعروجی از مداحان اهل بیت (ع) به همراه دف زنی، اهدا جوایز به بچه های متبرک به نام حضرت فاطمه (س) و پذیرایی از دانش آموزان برگزار شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی در حاشیه برپایی این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کودکان و دانش آموزان باید با شخصیت و منش حضرت فاطمه (س) آشنا شوند. از این رو در کنار ویژه برنامه جشن ولادت در جهت آشنایی آن ها با مقام و جایگاه مادر؛ پویش دست بوسی مادر مهربان به همت این پایگاه مقاومت برگزار شد.

او افزود: همچنین در راستای بزرگداشت مقام مادران و ارج نهادن بر زحمات آن ها ویژه برنامه حضور در کنار قبور پاک شهدا و طبیعت گردی خواهران بسیجی همزمان با ولادت حضرت در فضای باز برگزار و خوشبختانه مادران بسیجی از این برنامه به خوبی استقبال کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار