زنجان-فراخوان جشنواره ملی شعر نماز جمعه در قالب‌های شعری «کلاسیک، نو، سپید و ترانه» منتشر شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۹۸
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، جشنواره ملی شعر نماز جمعه در موضوعات نماز جمعه در آینه آیات و روایات، نقش محوری نماز جمعه در صدر اسلام، نماز جمعه، حج مستضعفان، جایگاه نماز جمعه در نظام سیاسی و اجتماعی از منظر امام (ره) و مقام معظم رهبری، جایگاه ویژه نماز جمعه در انقلاب اسلامی، نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت، نماز جمعه قلب فرهنگی شهر، وحدت آفرینی در سایه نماز جمعه، ابعاد عبادی و سیاسی نماز جمعه، تریبون نقد و مطالبه‌گری اجتماعی مستمر از مسئولین و نقش خطبه‌ها در مکتب‌سازی و گفتمان‌سازی برگزار می شود.

 

فراخوان جشنواره ملی شعر نماز جمعه منتشر شد

بخش ویژه این جشنواره نیز با موضوع شهدای محراب به بررسی سیره و روش آیت‌الله صدوقی، آیت الله دستغیب، آیت‌الله اشرفی اصفهانی، آیت‌الله قاضی و آیت‌الله مدنی است.

 

در این فراخوان مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام و تاکید شده است ارسال اثر به معنای ادعای مالکیت آن است و دبیرخانه جشنواره نسبت‌به طرح شکایت مدعیان مسئولیتی ندارد.

 

هر شاعر می‌تواند در همه بخش‌ها شرکت کند؛ اشعار را در قالب یک فایل ورد (word) به دبیرخانه ارسال فرمایید. 

اطلاعات شخصی کامل (نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن همراه) همراه با اشعار به دبیرخانه ارسال شود و جشنواره حق هرگونه استفاده از اشعار در قالب‌های مختلف با ذکر نام شاعر را دارد.

 

علاقمندان می‌توانند اشعار خود را به ایمیل Info@namazjomeh.ir یا به شناسه کاربری namazjomeh poetry در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید.

 

ارسال نظرات