همایش انتخابات مجمع گروههای جهادی استان ایلام صبح امروز چهارشنبه در محل سالن همایش هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۱۲
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،همایش انتخابات مجمع گروههای جهادی استان ایلام صبح امروز چهارشنبه (6 بهمن ماه )در محل سالن همایش هتل زاگرس شهر ایلام با حضور ضرغام ‍‍‍پرنیان دبیر عالی مجمع جهادگران کشور ، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ، نمایندگان استانداری، ادارات کل ، نهادهای همکار واعضای گروههای جهادی در سطح استان برگزار شد.

سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام دراین مراسم گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)بانوی دو عالم است که با الهام گرفتن از مکتب این بانوی بزرگ می توان به سعادت دنیا و آخرت دست یافت.

وی افزود: در زمانی که برای همه چیز به بیگانگان وابسته بودیم و مردم در رنج و سختی زندگی می کردند مردم به صحنه آمدند و خواهان پایان یافتن سلطه استکبار بر مردم شدند.

کریمیان در ادامه گفت: واقعیت این است که در زمان پهلوی در بسیاری از شاخص ها در وضعیت مناسبی قرار نداشتیم به همین دلیل با پیروزی  انقلاب اسلامی در همه زمینه ها تغییر ایجاد شده و رویکرد جدیدی اتخاذ گردید.

وی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فضای کار جهادی و خدمت به مردم در نقاط مختلف کشور فراهم شد که تشکیل گروههای جهادی به عنوان یک رویکرد مهم تلقی می شود توانسته است بسیاری از مشکلات مردم را حل کند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: گروههای جهادی که مشغول خدمت رسانی ، محرومیت زدایی و ساخت و ساز هستند در حقیقت بهره اصلی را خود می برند که به ساختن درون منجرمی شود و راه رسیدن به خداوند را نزدیک تر می کند.

وی عنوان کرد: یک ویژگی گروههای جهادی این است که علاوه بر فعالیت خود مردم را نیز به تکاپو و فعالیت مثمر وادار می کنند و خود را شریک در کار خیر خواهانه می دانند.

کریمیان بیان داشت: گروههای جهادی با تلاش شبانه روزی در طول تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص در سال های اخیر که درگیر همه گیری ویروس کرونا بودیم توانستند صحنه های زیبا و به یاد ماندنی،  در راه خدمت به مردم خلق کنند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در ایران اسلامی ظرفیت های زیادی  وجود دارد که با استفاده از منابع طبیعی و خدادادی و استعداد جوانان می توان به قله های پیشرفت دست پیدا کرد.

 

ارسال نظرات