جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

تشریح چرایی بایکوت خبری راهپیمایی ۲۲بهمن در رسانه های غربی/ جنگ ادراکی و شناختی، شکل جدید جنگ نرم برای انحراف ذهن مردم است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: جنگ ادراکی و شناختی، سازمان یافته و پیچیده ی جنگ نرم است، قربانیان آن هویت جدیدی پیدا کرده بطوریکه در مقابل هویت خودش ایستاده و به پیاده نظام دشمن تبدیل می شود.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۹۹
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست وبیناری با آحاد مردم استان ایلام، با اشاره به برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: جشن ملی ۱۴۰۰ و یوم‌الله تماشایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده تمامی اقشار جامعه در ابعاد مختلف همچون روحیه و نشاط انقلابی مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان نشان داد که شکست قطعی و گریزناپذیر جبهه براندازان جمهوری اسلامی پس از ۴۳ سال توطئه، جنایت، خیانت و فتنه‌انگیزی، یک واقعیت انکارناپذیر است.

وی اظهار کرد: مردم ایران، با وجود جنگ تمام عیار و همه جانبه دشمن به ویژه جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای از یک سو و محدودیت‌های کرونایی و شرایط جوی سردی هوا و بارش برف و باران در برخی از مناطق کشور از سوی دیگر، تمامی محاسبات جبهه استکبار و جریان ضدانقلاب را یک بار دیگر برهم زده و جهانیان را به تحیر وا داشتند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) افزود: رسانه های بیگانه با تمام اوصاف نتوانستند حضور مردم ایران را نادیده بگیرند و مجبور شدند که به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اذعان کنند.

سردار کریمیان: به تلاش رسانه های ضدانقلاب برای بی توجهی و کمرنگ نشان دادن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و گفت: رسانه های ضدانقلاب با وجود تلاش گسترده برای تحریف، دروغ و سانسور در روزهای قبل و به ویژه شب ۲۲ بهمن در برابر حضور پرشور مردم؛ از دهه ۹۰ تا نسل اول انقلاب شکست خوردند.

وی تصریح کرد: رسانه‌هایی که یک سال با انواع ترفندها سعی کرده بودند، مردم را از نظامشان دلسرد کنند پس از شکست خوردن در این پروژه‌شان، اغلب سکوت اختیار کردند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: پیام اصلی حضور مردم انقلابی ایران در صحنه و میدان بعد از ۴۳ سال، آن هم با وجود همه گله‌مندی‌ها و نارضایتی‌ها به دلیل برخی از عملکردها و مشکلات اقتصادی و معیشتی، آن است که پیوند میان ملت با انقلاب اسلامی، امام و رهبری و راه شهدا، پیوندی عمیق و ناگسستنی است.

سردار کریمیان بیان کرد: معنای این حضور پرانگیزه و هدفمند، با تصریح جوانان به تداوم راه امام و شهیدان به امامت حکیم انقلاب اسلامی، آن است که حقیقت انقلاب اسلامی با تمامی آرمان‌ها، اهداف و شعارهایش، از نسل اول انقلاب به نسل جوان و آینده‌ساز کشور منتقل شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در واقع جنگ ادراکی و شناختی، سازمان یافته و پیچیده ی جنگ نرم است، قربانیان آن هویت جدیدی پیدا کرده بطوریکه در مقابل هویت خودش ایستاده و به پیاده نظام دشمن تبدیل می شود؛ در جنگ شناختی، کلیپ های مقایسه ای ، انیمیشن، بازی، فیلم و ... از رفتار کشور ما و دستاوردهای غرب را نشان می دهد که توسعه کشور را ناچیز و رفتارها را گزینشی انتخاب کرده و غرب را پیشرفته و بی عیب تلقی می کنند که همین موضوع ضرورت جهاد تبیین را بالا برده است.

ارسال نظرات