سردار گرزین:

آمریکا مستقیما پشتیبان گروهک‌های الحادی در واقعه ۶ بهمن آمل بود

ساری-سردارگرزین گفت:دشمنان برای سرنگونی نظام ، هدف و برنامه داشتند و این گروهک های الحادی با نیروهای ویژه انگلیس و صهیونیستی و آمریکا، ارتباط مستقیم داشتند.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۵۴
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، ویژه برنامه گرامیداشت حماسه مردمی ۶ بهمن آمل عصر امروز ۶ بهمن  در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

آمریکا مستقیما پشتیبان گروهک‌های الحادی در واقعه ۶ بهمن آمل بود
سردار گرزین از فرماندهان دفاع مقدس دراین مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه اسلامی مردم آمل؛ با اشاره به وصیت نامه سیاسی الهی امام که حماسه ششم بهمن ذکر شده است، گفت:حماسه آمل یک حماسه خودجوش مردمی بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به شکل گیری حماسه ششم بهمن هم پرداخت و افزود:گروهک‌ها با مردم درگیر شدند، و مردم هم برای مقابله با دشمنان به میدان آمدند.

سردار گرزین ادامه داد:۷۰۰ کیلومتر منطقه شمال از محدوده غرب و شرق، هفت گروه ضد انقلاب مستقر شدند. بعد از ختم غائله گنبد، تشکیلاتی را راه اندازی کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اتحادیه کمونیست‌ها در غرب رودخانه هراز پایگاه داشتند، اضافه کرد:گروهک اقلیت  هم درآمل هم توسط رزمنده‌ها منهدم شدند که این گروه در آمل پا نگرفت.

سردار گرزین گفت: اتحادیه کمونیست‌ها متشکل از ۲۴ گروه بود که گروه منافقین هم جز این اتحادیه بودند و بصورت مستقیم به آمریکا وابسته بودند.

آمریکا مستقیما پشتیبان گروهک‌های الحادی در واقعه ۶ بهمن آمل بود
این فرمانده دوران دفاع مقدس با تصریح بر اینکه گروهک ها در تلاش بودند تا نظام را از طریق جنگل به نظام ضربه بزنند، افزود: دشمنان برای سرنگونی نظام ، هدف و برنامه داشتند و این گروهک های الحادی با نیروهای ویژه انگلیس و صهیونیستی و آمریکا، ارتباط مستقیم داشتند.

سردار گرزین با تاکید براینکه حماسه مردم و امداد الهی نگذاشت که دشمنان به اهداف خود برسند، افزود:آنها هدفشان این بود که آمل را تصرف و بعد شهرهای مازندران را به تسخیر درآورند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس  به دلایل شکست گروهک های الحادی و منافقین در حماسه ششم بهمن آمل پرداخت و خاطرنشان کرد: در صحنه بودن مردم، و حضور به هنگام آنها، موجب شکست دشمنان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار