خبرهای داغ:
سردار حسن زاده: ۲۷هزار کیلومتر راه روستایی دوردست و صعب‌العبور آسفالت و زیرسازی در دستور کار قرار دارد اقدامات اولیه انجام‌شده است نیروی زمینی سپاه تمام توان فنی‌مهندسی خود را در این کار به کار می‌گیرد یک تحولی در سطح کشور انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۵۷
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار حسن‌زاده جانشین فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران ظهر امروز چهارشنبه در رزمایش حضرت فاطمةالزهرا سلام الله علیها در حاجی‌آباد زیرکوه اظهار داشت: حضرت زهرا الگویی برای بشریت و همه بانوان ایران اسلامی است نگاه ما به فضایل ناب حضرت زهراسلام الله علی‌ها به فراموشی سپرده نشود از فضایل ارزشمند ایشان دختر نبوت و دختر پیغمبری پیغمبر خداست. در امور خانواده جانب‌داری و تبعیت‌پذیری از ولایت ویژگی‌های رفیعی که روزبه‌روز معرفت و شناخت ما با ائمه اطهار شود که نیک‌بختی دنیا و آخرت ما در گرو اطاعت و مودت با انبیاء و اولیای الهی و فاطمه زهرا است.

وی عنوان داشت: رزمایش حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علی‌ها در بین مردم شهیدپرور، متدین و پا در رکاب ولایت استان خراسان‌جنوبی است مردم حاجی‌آباد و شاه رخت زیرکوه جزو افتخارات هستند که امروز خانه و کاشانه‌ای خود را در اختیار نیرو‌های رزمایش قرار دادند. این‌ها منش نبی مکرم اسلام و حضرت فاطمه زهرا را دارند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه افزود: سرمایه اصلی نظام و انقلاب مردم هستند فرمانده سپاه و فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز تاکید کردند که کانون همه فعالیت‌ها خدمت گذاری به مردم است رزمایش‌ها از جمله در هرمزگان اقتدار و عظمت را به دنیا صادر کرد و نشان داد پشتوانه عظیم مردمی در کشور حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و نیرو‌های مسلح با تمام وجود و قدرت تمرین و خودشان را به‌روز می‌کنند به نوآوری‌های روز در عرصه دفاعی و امنیتی مجهز می‌شوند که اجازه نمی‌دهند هیچ دشمنی دستش را بر علیه کشور دراز کند و به پشتوانه مردمی این عزت و افتخار به دست آمده‌است.

حسن زاده گفت: رزمایش حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علی‌ها در خراسان‌جنوبی و خراسان‌رضوی از شنبه آغاز شد و تا پایان هفته ادامه دارد طبق تأکیدات مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در دستور کار ما است.

وی ادامه داد: توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه و قرارگاه شهید ناصری در سال‌های اخیر بیش‌از هفده بند خاکی در خراسان‌جنوبی احداث‌شده است با بارندگی‌های اخیر امیدواری در مردم ایجاد شده و بیش‌از هزار جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان شده‌است و ترویج ازدواج آسان و توزیع بسته‌های معیشتی را در مناسبت‌های مختلف داشتیم.

جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه افزود: امروز با توجه به عنایات رهبری و همکاری دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با پشتیبانی قوه قضاییه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شش موضوع را در دستور کار دارد اولین آب‌رسانی به روستا‌هایی است که مشکل آب دارند در مجموع ۱۷ هزار روستا در سطح کشور هستند که از شنبه آب‌رسانی به ۷ هزار روستا شروع می‌شود تا در چند سال آینده هیچ روستایی در خراسان‌جنوبی مشکل آب نداشته باشد.

وی همچنین افزود: ۲۷هزار کیلومتر راه روستایی دوردست و صعب‌العبور آسفالت و زیرسازی در دستور کار قرار دارد اقدامات اولیه انجام‌شده است نیروی زمینی سپاه تمام توان فنی‌مهندسی خود را در این کار به کار می‌گیرد یک تحولی در سطح کشور انجام می‌شود.

حسن زاده عنوان داشت: در حوزه مسکن ورود داشتیم امیدواریم تحولی به وقوع بپیوندد، اشتغال و حاشیه‌نشینی در دستور کار است لازم است به روستا‌ها برسیم که تنها عامل جلوگیری از مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها است.

رزمایش فاطمه الزهرا در حاجی آباد زیرکوه تا پایان هفته/آسفالت و زیرسازی ۲۷هزار کیلومتر راه روستایی

 

 

رزمایش فاطمه الزهرا در حاجی آباد زیرکوه تا پایان هفته/آسفالت و زیرسازی ۲۷هزار کیلومتر راه روستایی
انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها